czwartek, 12 lipca 2012

11.07.2012

Witajcie w kolejnym dniu obozu!
Dzisiaj, jak zwykle, zostaliśmy obudzeni przez Druha Daniela. Rano mieliśmy apel i poszliśmy na śniadanie. Dzisiejsze lekcje były bardzo interesujące, a szczególnie konwersacje. Następnie nasze grupy przygotowywały się do Dnia Polskiego. Nasza grupa (grupa pierwsza) przygotowuje prezentacje na dyskotekę pod hasłem „Wehikuł Czasu”, która polega na przedstawieniu siedmiu piosenek z różnych dekad XX wieku. Dzisiaj namalowaliśmy różne obrazy, które ilustrują nasze piosenki: czerwony autobus, czołg oraz miasto.
Następnie poszliśmy na zajęcia sportowe. Niestety zaczął padać deszcz, więc poszliśmy do ogromnego namiotu. Tam graliśmy w gry planszowe oraz jedliśmy nasz podwieczorek – śliweczki.
Po kolacji kontynuowaliśmy nasze przygotowania do Dnia Polskiego, a niektórzy chłopcy udali się na wycieczkę rowerową na Żabi Staw. Wrócili zmęczeni, ale zadowoleni. Oprócz tego, niektóre osoby grały w piłkę oraz śpiewały różne piosenki.
Dzień zakończył się szybkim prysznicem i gadaniem w pokojach do godziny 22.

Welcome on the next day of our camp!
Today, as always, our Druh Daniel woke us up in the morning. After that we went to an assembly and then we went for breakfast. The lessons were very interesting, especially conversations. After the lessons each group was preparing for the presentation for the Day of Poland. Our group is preparing 7 songs from decades from 20th century for the disco known as “The Time Machine.” Today we painted some pictures which illustrate our songs. We have a red bus, a tank and a city.
Next we attended sports classes. Unfortunately, it started to rain so we went to a big tent where we played board games. We also ate plums there.
Later, we went back to the camp where most of us prepared the presentation for The Day of Poland whereas some boys went for a bicycle trip to Żabi Staw. They came back tired but happy. Apart from that, some people were playing football and singing beautiful songs.
The day finished with a quick shower and gossiping in the rooms up to 10 pm.